Kelionė į Bali salą

Taigi kelionė jau įpusėjo..  Likome tryse..  Kaip visada nakvynės vietą radome per porą minučių.. Aplamai buvom iš anksto susiplanavę tik pirmąją naktį ir nakvynę viloje. Visas kitas dienas galvojom kaip likimas nuneš ten ir nakvosim, nenorėjom prisirišti prie vietos, o to daryti visiškai Balyje bei Gili salose ir nereikia. Visi patys siūlosi, kad tik pas juos apsigyventum.. Kainos priklauso nuo to ar kambarys su kondicionierium ar tik su vėjeliu… (išbandėm tik vėjelį, patariu kitiems to nedaryti, nes naktį miegot neįmanoma.. ). Maistas Balyje nebrangus, nakvynė taip pat. Brangiausiai turistinės paslaugos, bet jei netingi derėtis ir ten gali pigiai apsisukti. 🙂  Apsistojome pora dienų Ubude, nes tai strategiškai patogi vieta, pačiame Balio centre. Ten atradome Balinėtojų pasiūlyta piceriją “Umah Pica“, čia vienintelė vieta, kurioje valgydavome kas dieną ir kai norėdavom pačių skaniausių picų ( Lietuvoje picų aš išvis nevalgau) ir kai norėjom Balio maisto ir net kai lietuviško! Visko yra ir begalo skanu…  Aplinka taip pat labai jauki… Kitą dieną vėl išsinuomavom motorolerius ir vykome pažinti tikrojo Ubudo! received_1724632054447882

Pati patogiausia Balyje transporto priemonė yra motoroleris. Su juo pravažiuosi visur.. Tik bėda, kad policija stabdo turistus, todėl kaip supratome iš banglentininkų, jei matai policiją tai bėk. Arba turėk atskirą piniginę, kurioje ne daugiau kaip 5 doleriai, nes jie sakys“ tiek ir tiek milijonų rupijų arba kaleimas“… 😀 Stabdo jie tik turistus, nes žino, kad užsidirbs. Ir šiaip policininku būti yra investicija pas juos, nes juo gali būti kas nori susimokėjęs tam tikrą sumą pinigų. O uždirba iš turistų jie tikrai neblogai..

Taigi pirmą dieną išvažiavus buvo jau visai nebebaisu, nes čia eismas milijoną kartų ramesnis nei Kutoje…  Nusprendėm važiuoti į Bali Safari, susivedėm į GPS, bet nesupratom kodėl meta ilgesnį kelią… todėl nuspaudėm trumpesnį ir sekėme juo…. Kai išvažiavom į ryžių laukus jau pradėjome abejoti kur esam, bet važiavome iki galo, tokiais siaurais takeliais, kad net dviem žmonėms prasilenkti būtų sunku… Mes kaip visada su nuotykiais, kol privažiavom betoninę sieną, todėl teko suktis ir ieškoti naujo kelio 😀  Juo pasiekėme išsvajotą Bali Safari.. received_1724632311114523

Kita diena ir garsiosios ryžių terasos.. Kaip visada milijonas laiptų vedančių tai aukštyn, tai žemyn ir mes jau čia..  Nusipirkę kas alaus, kas kokosą grožejomės vaizdu, prasidėjo lietus, o mes sedėjom ryžių terasose ir grožėjomės…IMG_20160314_184409

Važiuojant atgal dar užsukome į pakelėje esančia šventyklą, pradžioje vaizdas nesužavėjo, bet einant vis giliau patekome dar kartą į Narniją..IMG_20160313_180003

Dar kartą tradiciškai pasistiprinę “Umah Pica“ ten sutikom dar vieną lietuvį! Jis taip pat keliauja iš vietos į vietą… Visi kartu nusprendėme pasikultūrinti ir apsilankėme tradiciniuose Balio pasirodymuose, jie vyksta kas dieną su vis kitokia programa. Vieną kartą pamatyti tai tikrai verta.. IMG_20160317_204943

Nusprendėme, kad reikia kažko aktyvaus todėl vykome į rafting’ą. Ilga kelionė autobusu, vėl milijonas laiptų, trumpi apmokymai ir mes plaukiame! Instruktorius pasitaikė geriausias koks galėjo būti, aš asmeniškai nenustojau juoktis, nes sedėjome šalia. Linksmų plaučių žmogus, kuris stengiasi savo valtyje ir aplink ją sukurti gera atmosferą. Vakarais Ubude atradome puikių kavinių prie futbolo stadiono.. Jas sunku pastebėti, bet muzika atvilioja.. received_1724631891114565

Kitą diena buvo viena iš nedaugelių, kurią praleidome papludimy, nes naktį mūsų laukė kelionė į ugnikalnį Batur!  Galima sakyt nemiegoję, sulaukėm kol mus pasiims, po pusvalandžio važiavimo, vidury nakties, trumpas sustojimas, nuvedami esam su dar daug žmonių į džiungles, ten pasitinka arbata, kava ir blynaii… Ir toliau vėl važiuojame pora valandų į ugnikalnio papėdę. Visą naktį kopėme, kad pasitiktume saulę nuostabioje vietoje… Tačiau lijo ir buvo begalo šalta ir vėjuota… IMG_20160317_070341

Saulės nei spindulėlio nesimatė… Bet vaizdas vistiek gniaužė kvapą.. Kelionė žemyn buvo sunkesnė nei kelionė į viršų, nes naktį nejauti baimės, kai nieko nematai… Begalo laimiga buvau, kad ten atsidūriau…received_1724631641114590

Grįžus draugai nuėjo miegoti, o aš dar kupina jėgų nuėjau mėgautis grožio procedūrom… Masažai Balyje yra kažkas tokio, kur gali eiti kas dieną… Paryčiais draugas išvyko atgal į Jakartą, o mes likome dviese ir susiradusios vairuotoją nusprendėm keliauti į Balio šiaurinę dalį… IMG_20160318_195235

Lovina beach. Pirmas vakaras tenai tikrai nepadarė įspūdžio, gal dėl to, kad buvome pavargusios, gal dėl to, kad su taxi važiavome visą dieną, gal dėl to, kad žmonės ikyriai kišo savo prekes, bet viskas pradėjo erzinti.. Tačiau atradome vieną vyrą su kuriuo susitarėm už gera kainą vykti nardyti ir žiūrėti delfinų ryte.. Jis pasiemes mus ant savo motorolerio nusigabeno į savo bazę kur viską ir sutvarkėme. Vakarą praleidome vietinėje kavinėje kaip visada su gyva gitaros muzika. Pirmą kartą čia sutikome tiek daug vietinių berniukų. Buvom tiesiog dėmesio centre,.. Bet ilgai užsibūti negalėjom, nes jau anksti ryte mus pasieme kitas vyrutis ir plaukėme pasitikti saulę bei gaudyti delfinų! received_1724631577781263

Pradžioje dvejojome ar vykti čia, nes girdėjome iš kitų, kad bus begale laivų, kurie vaikysis delfinus. Tačiau mum pasisekė su mūsų laivo kapitonu. Plaukėme ten kur nėra laivų ir sedėdama ant laivo priekio, buvau laimingiausias žmogus pasaulyje, kai šalia plaukė delfinai.. Atrodė, kad aplinkui daugiau nieko nėra… Būsena nenusakoma žodžiais…  O dar po poros valandų vykome jau su kitu laivu į Balio vakarus, į mažyte Menjangan salą. Turėjome nardyti aplink ją… Visiems rekomenduoju atvykti čia… Tokio grožio neįmanoma pamiršti, koralų milijonas! Kadagi ten rezervatas, viskas nepaliesta žmogaus, plauki ir jautiesi kaip filme, nes su tavim plaukia dar milijonas spalvotų žuvyčių, įvairiausių dydžių..  Viena geriausių akimirkų! Taip pat išsilaipinom ir negyvenamoj saloj, žinojom, kad čia gyvena tik elniai. Salą perėjom gal per 15min., sekėm pėdsakais… received_1724632521114502

Paskutinė naktis čia ir vėl su vairuotojais keliavom per visą Balio salą į pietinę dalį, laikas ėjo į pabaigą, turėjom jau gyventi netoli oro uosto.  Kelionė truko tikrai ilgai… Pakeliui sustojom dar kriokliuose atsigaivinti.. Per kalnus važiuoji zigzagais, nes tiesus kelias čia neįmanomas. Kutoje pakliuvom į milžinišką kamštį, nes vyko kažkoks protestas ir gatvės pilnos žmonių… Na Jimbarane kaip planavom apsigyventi nepavyko, bet likimo dėka atsidūrėme Bangalane, kur prabėgo dar pora geriausių akimirkų gyvenime, kurios žavi savo paprastmu ir stulbina tuo neapsakomu jausmu.IMG_20160321_221207

Patekome į bangletininkų miestelį… Papludimys pasaka… Dar viena mano Narnija.. Ryte atėjus maudytis neįmanoma, nes bangos kosminio dydžio, bet diena einant vanduo atsitraukia gal 10metrų nuo kranto ir atsiveria “džiakuziai“ . Uolos, kuriose yra vandens, todėl karštą dieną labai malonu jose gulėti… 😀IMG_20160323_181446

Grįžti aš labai nenorėjau.. Ilgas skrydis į Varšuvą.. Šalčio banga… O aš juk pamečiau striukę… Transporto kaip grįžti į Lietuvą taip pat nėra.. Juk Velykoms visi masiškai grįžta į Lietuvą ir viskas užimta…. Todėl po visos dienos ieškojimų ir lakstymų Varšuvoje nusprendėm nakvoti pas mano dėdę. Per naktį iš Lietuvos atvažiavo trys super duper vyrukai, kurie mus išgelbėjo ir paturistavus Varšuvoj parsivežė namo… Ačiū!

Šita vieta yra kažkas tokio, kur tikrai norisi grįžti… Labai esu dėkinga savo draugei su kuria praleidome visą mėnesį ir tiek daug viena iš kitos išmokom… Buvo nuostabi kelionė su milijona nuotykių ir nuostabių akimirkų… Kažkada kalbėjom kaip prisiminsim šią kelionę, kai ji baigsis…. Tai manau prisiminsim taip, kad svajoti tikrai verta, nes viskas išsipildo! Mes juk ten buvom! Ačiū Tau! IMG_20160322_151246

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )