Kelionė į Bali salą

Kai dviese keliavome tikrai  būdavo akimirkų, kai nuomonės išsiskirdavo, kai norėdavosi tiesiog bėgti, tačiau kai atsiduri tarp dar 13 žmonių supranti kaip lengva yra keliauti dviese.. 😀 Aišku už visas gyvenimo pamokas esu begalo dėkinga. Jos juk padeda mum augti 🙂

Taigi vila… Visa kompanija atvyko jau po vidurnakčio, turėjome laiko išsibaliavoti iki 6 valandų ryto, tai tik pora valandų… Tačiau jas puikiai išnaudojo… Kitą dieną buvom įkalinti viloje, jautėsi spaudimas, norėjosi išeiti, bet teko išbūti. Balyje per tylos dieną, visi būna namuose, parduotuvės ir niekas nedirba, visi šnabždasi… Tai mums buvo iššūkis, nes kitą naktį kaimynai jau ramino mus, kad per garsiai muzika, ar kad šviesas išjungtume..Puikiai supratome, jog turime gerbti vietinių tradicijas ir prisitaikyti.. Tačiau šios 24 valandos baigėsi ir sekanti diena buvo veiksmo! IMG_20160309_143123

Gavom 7  motorolerius ir išskubėjom į trasą! Pirma stotelė Kutos beach ir pora valandų skirtų mokytis surfinti.  Nors saulės ir nebuvo, bet emocijų buvo… Papludimys saulei leidžiantis atrodė lyg vaikščiotum po dangų..  Saulėlydžiai tikrai yra nuostabus dalykas…  Vakare visi kartu vykome į klubą, kuriame dominuoja užsieniečiai. Bet vietinių aptarnavimas 10 balų! Tokių eilių prie baro nebuvau mačius, bet jos tokiu greičiu juda, kad net nepastebi.. Taigi Sky Garden, tai vieta kurioje sumoki tam tikra sumą ir valgai kiek nori, bei alchoholiniai gėrimai iki 22 valandos  nemokami.. Aš nors ir nesu jau klubų megėja, bet šis labai patiko!IMG_20160312_103835

Su begale nuotykių grįžom namo, pamiegojom pora valandų ir keliavome į garsiąją Uluwatu šventyklą. Tokios karštos dienos dar nebuvo, bet visi vaikščiojom apžavėti to grožio, kurį sunku perteikti per nuotrauką.. (Aplamai visada sakiau, kad pačių geriausių akimirkų niekada neįamžinsi jokioje nuotraukoje…)IMG_20160311_152651

Palei uolos kraštą yra takas o ant pačios kalno viršūnės yra šventykla, po ją visur laksto bezdžioniukai, tokie mažyliukai, bet atiminėja visus daiktus. Po ilgo pasivaikščiojimo važiavome i Blue Point beach. Tai vieta kaip iš filmo  “the beach“ visur uolos, eini neaišku kur, daug laiptų… bet ateini ir netenki amo….IMG_20160311_235721

Čia ir pasitikom saulėlydį… Po kelionės po Balį manau tapsiu saulėlydžių eksperte 😀  Tokio paplūdymio taip pat dar nebuvau mačius.  Jis susideda iš dviejų dalių, bet papludimys uoloje, todėl daug vietų kur nėra smėlio ir dugnas labai aštrus.IMG_20160311_235454

Važiavome namo.. Važiuoti su 7 motoroleriais ir nepasimesti Kutoje yra neįmanoma.. Todėl pasiskirstėm komandom ir tai visą laiką pasimesdavom ar nuklysdavom visi. Kelionėse tarp vietų taip pat buvo pilną linksmų nuotykių. Gera prisiminti nesusipratimus, kurie nuveda kažkur…  Tą vakarą vėl pasimetėm nuo kitų, bet važiuojant visą laiką širdis dainavo… Vaizdas pasaka…instagrame . Visi buvo sužavėti Sky Gardeno todėl dar kartą ten vyko. O mes su drauge prasilekėm per Kutos parduotuves, visgi rūbai ir daiktai ten labai pigūs, jei nesi turistas.. Bet jie žino, kad tu toks esi, todėl tau kaina bus pakelta minimum dvigubai, sezono metu sakė keturgubai… Todėl derėtis visur yra būtina ir jie tai mielai daro!  Parsivežiau daug visko, bet labiausiai džiaugiuosi, kad papuošiu savo naują butą Lietuvoje šiomis grožybėmis. 12930757_1680052175580274_769237105_n

Taigi paskutinė diena su kompanija… Išsinuomavom visą autobusą! Nuvykome į Monkey forest. Bezdžionių rojus! Jos visur ir jų begalybe lakstančių tose džiunglėse…  Ten taip pat sutikome du lietuvius keliautojus, kurie su palapinėm keliauja per Azija..

10453895_585635478272219_1168942974_n

Sekantis ir paskutinis apsilankymas  buvo kriokliuose.. Kas maudėsi, kas grožėjosi, kas meditavo…   Krioklių šioje saloje ištiesų pilna ir jie visi didingi..  Taigi galiausiai atsisveikinom ir mus paliko Ubudo mieste, o visi išvyko į oro uostą….  Paskutinė kelionės dalis sekančiame poste :*IMG_20160312_165258

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )