Kelionė į Bali salą

Nuo kelionės praėjo jau du mėnesiai… Jau du mėnesiai kaip esu Lietuvoje, tačiau šiam pasakojimui reikėjo laiko, reikėjo tarpo kol mintys susidelios, emocijos nuslūgs… Tačiau ir dabar prisiminus taip gera širdyje pasidaro, kokį nuostabų laiką apturėjom!

Viskas prasidėjo kažkaip netyčia, sugalvojau vasara, kad  noriu į Balį, kodėl mane ten širdis šaukė net nenumaniau, tiesiog žinojau, kad turiu ten nuvykti… Kadangi tuo metu neatsirado žmonių, kurie realiai norėtų vykti, o ne tik kalbėtų tai labai greitai paleidau šią mintį, nors visada ji gulėjo mano mintyse tyliai pasislėpus, nesureikšminta. Ir štai baigėsi vasara, grįžau į Lietuvą, prasidėjo studijos… ir staiga atsirado grupiokė, kuri taip pat nori keliauti į Balį, nes Indonezijoje jos geriausias draugas nuklydęs su studjų mainų programa (pasirodo jis ten pakliuvo netyčia ir pasirodo aš jį taip pat pažįstu). Aišku nieko nebūna ŠIAIPSAU, viskas puikiai susideliojo nusprendėm ieškoti pigių bilietų ir kelti sparnus! Tas laikas neprailgo ir gan greit radom bilietus už 565eur per abi puses, tik tiek, kad skrydis iš Varšuvos, paskui dar du persėdimai, ir kelionė užtruks mėnesį.. Tačiau tai mūsų neišgąsdino, kelių dienų bėgyje bilietai jau buvo mūsų! Pirmas dienas vaikščiojau lyg skraidydama… Tada dar 4 mėnesius teko palaukti, bet per tą laiką aplankiau Maljorkos salą bei Gruziją, todėl laikas bėgo greit…  Ir štai mes jau vėlų vakarą autobuse, kelionėje į Varšuvą… ir ilgos laukimo valandos oro uoste…13164402_1749651575279263_3169948800769766647_n

Net sunku nusakyti žodžiais visą kelionės ilgumą, tačiau naktį nusileidus Balio saloje užliejo energijos banga, atrodo lyg visos jėgos sugrįžo.. Pagaliau mes čia!  Atrodo juk tik tiek ir reikėjo, kad svajonė išsipildytų… Tik išlipus iš lėktuvo pamečiau striukę, kurios man visą mėnesį paskui neprireikė… 🙂 Karščio ir taxistų banga apsupo mus iš visų pusių. Iki viešbučio vos kilometras, bet taxistai prašo kosminių pinigų gal apie 20 dolerių, su jais derėtis iki nukritimo galima.. na ir pagaliau po miego kedėse išsvajota lovaa ir baseinas…12825926_1663092263956581_669566637_n

Kitą dieną vos pabudusios išlekėme apsižvalgyti Kutoje, išsiaiškinom su vietiniais berniukais, kad būtent čia geriausia mokytis surfinti, nes bangos nėra didelės. Apsižvalgiusios grįžom atgal į savo bungalow, susikrovėm daiktus, išsikvietėm taxi ir turėjom nusigauti į rytinę salos dalį Padang Bai’jų, nes iš ten keltas kelia į kitas salas Gili T, Gili Meno ir Gili Air. Nusprendėm pradžioje pora dienų praleisti ten, mažame Narnijos kampelyje. Atvykusios į Padang Bai’jų buvo pasakyta, kad keltai jau šian neplauks ir reik laukti kitos dienos. Per 5 min susižvejojom nakvynę. Turiu draugę, kuri TIKRAI moka derėtis…  Žinojom, kad kelto kaina bus žmogui 750 000 rupijų per abi puses.. Ji sugebėjo išsiderėti už tokią kainą dviems žmonėms keltą per abi puses, plius nakvynę su pusryčiais… Aišku deryboms reikia kantrybės, jos truko virš valandos, tačiau berniukas mum nusileido ir gavom daugiau net nei tikėjomės. Pasidėjus daiktus ėjom ieškoti kažko gražaus… Žmonės pasakė kryptį, o mes per kalnus ir nuėjom kažkur ten… Galiausiai išėjom į pasakišką vietą… White Beach..IMG_20160303_183333

Ėjom džiungliu takeliu ir matom papludimys, tarp uolų, žmonių gal 20,  pora savadarbių kavinukių, šalia vyras grojantis su gitara ir aplink lakstantis vaikas… Na man jausmas buvo, kad sprogo mano laimės termometras…  Supratau, kiek tokie paprasti dalykai suteikia džiaugsmo… Širdis dainuojaa… Palydėjom saulę ir grįžom į miestelį, jis toks mažiukas, kad per 5 minutes viską apeini.. Užklydom į gyvos muzikos vakarą, bet buvo vėlu ir jie maisto nebeturėjo, tai nuklydom į kitą kavinę, kur susipažinom su dveis padavėjais ir kavinės savininku.. Su jais praplepėjom tikrai ilgai.. Ir tai pokalbis kuris manau tiek man, tiek draugei išliks ilgam, ir davė mum abiejom labai daug sielos maisto… Daug mičių ir apmastymų atėjo. Vietinių gyvenimas ištikro stebina.. Kaip jie nuoširdžiai džiaugiasi tuo ką turi, kaip daug dirba ir juda į priekį, kaip atsikelia po sunkių gyvenimo akimirkų… Mūsų europiečių akimis gal tai atrodytų, jog jų maži poreikiai, bet jiems tai dideli gyvenimo iššūkiai, bet jie eina per juos tuo besidžiaugdami ir pasidalino tomis emocijomis su mumis.. Tikrai ne veltui nespėjom į keltą, pokalbis buvo vertas milijono…  Džiaugėmės praturtėjusios!  Kitą ryta su keltu persikėlėm į salas..  Pirmoji mažylė Gili Trawangan..IMG_20160304_145143

received_1724632717781149

Tas vanduo, lyg būtumėm google’s galerijoj… Vėl per 5 minutes turim bungalow.  Išeinam pasivaikščioti ir suprantam, kad saloj nėra mašinų, vienintelis transportas tai arkliukai..  IMG_20160306_002244

Turistų daugiau nei vietinių.. Ypač australų… Jie čia kaip nutrūkę nuo grandinės..  Šiose Gili salose yra legalu žolė ir grybukai o visoje kitoje Indonezijos dalyje už juos gręsia net mirties bausmė!  Čia sutikome ir lietuvę, kuri gyvena australijoj, kitą dieną plaukėme  visi snoorkelint… Su laivu nuplukdė į pora taškų, kuriuose plaukiojome.. Na buvau nardžius Puerto Rico saloje, todėl čia, nors ir išgirta vieta buvo, bet manęs nesužavėjo, bet vistiek labai patiko! Tie dideli vėžliai daro įspūdį, kad ir kiek kartų jau būtum juos matęs! Ši Gili T sala yra skirta naktinio gyvenimo ir šėlsmo megėjams, nes veiklos tikrai begale…. IMG_20160306_001947

O romantikos megėjams tai gražesnių saulėlydžių, nei šiose salose, niekur dar nemačiau!  Taip pat ir vietiniams jie neatsibosta, jie ima savo  gitaras, draugus, vaikus ir visi kas vakarą grožisi reginiu.. O į ką pažiūrėti tikrai yra…12816862_456614327867419_1365929947_n

Kita sala, kurią aplankėm buvo Gili Air… Ten vieta į kurią dar tikrai grįšiu… Nežinau net kas man ten taip patiko, nes veiklos ne per daugiausiai, bet ta atmosfera atperka viską. Ar dieną pietaujam su šalia grojančiu gitara berniuku, kuris ilgesingai žvelgia į vandenyną, ar vakare netyčia užsukam į barą, visur gyva gitaros muzika tiek Balio tiek šiose salose, žodžiu man tai tikras rojus..  Taigi čia susipažinom su dar vienu nepakartojamai stebinančiu vyru. Jis patraukė mūsų dėmesį savo balsu ir gitara, kuriuos išgirdom iš apleisto baro. Jis padėjo draugui ir ten grojo nemokamai, kitomis dienomis  dirbdavo rezortuose, o ankščiau su grupe yra apkeliavęs visą pasaulį..  Kas nori paklausyti jo nuostabaus balso apsilankykite mano instagrame , po pasirodymo likome su juo, jis dainavo mum, dainavome ir mes jam, pasipasakojo ir atsivėrė mum, tai dar viena neįtikėtina istorija.. Po poros valandų jis pakvietė mus į paplūdymio vakarėlį. Apie jį išsiplėsti neketinu, bet vaizdas įdomus 😀 .  O čia mano mylimosios salos vaizdai.received_1724631911114563

Po poros dienų grįžom iš salų atgal į Balio salą, Naktį turėjo atskristi mūsų draugas su dar 11 žmonių (visi iš skirtingų pasaulio pusių nuo Meksiko ir Puerto Rico iki Vokietijos, Prancūzijos ar net Lietuvos) …  Su jais išsinuomavome Kutoje vilą. Mes į salą atplaukėme dieną, todėl turėjome dar 2 valandas kelio nuo Padang Bai iki Kutos. Grįžti buvo labai sunku, nes tą dieną prasidėjo Balyje šventė, todėl joks transportas tarp miestų nevažinėjo, net ir taxi… Užsukom pas savo draugus į kavinę, pasistiprinom ir per nežmonišką karštį ėjom ieskoti vairuotojo… Aišku sumokėjom gan daug, bet jis mus atvežė būtent ten kur reik ir išmokė vietinės kalbos žodžių. Reikėjo dar daug kantrybės ir pora valandų kol mus įleis į vilą, bet su begale nuotykių mes pagaliau ten patekom. Vietinės merginos mus suvežiojo su motoroleriais visur kur reikėjo apsipirkti, nes kita dieną prasidėjo tylos diena kai negalima kalbėti ir niekur eiti iš namų.. O visgi mes 14 žmonių.. Taigi sekančius nuotykius papasakosiu kitame poste :*

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )