Kelionė į Gruziją

Na ką gii… Tibilisio nepamatėme, jame tik pernakvojom ir keliavome toliau.. Kadangi begalo be krašto dievinu gražias gamtos vietas vykome į David Gareči (David Gareji Monastery complex) ..  Važiuojant į ten jau atsivėrė pasakiški vaizdai, peizažai…  Net iš toleto vaizdas atsivėrė už milijoną … david garedji

Saulė švietė, oras nuostabus.. aplankėme vienuolyną kalne. Ten ir dabar gyvena vienuoliai.

david garedji vienuolynas

Šiek tiek paklaidžioję nusprendėm kilti į kalną.. Į viršų veda vos matomas takelis, kylant darėsi karšta, bet taip norėjosi pamatyti kas kitoje pusėje, tad visi draugiškai kopėme toliau…12605489_1703612433216511_6178579993731808475_o

Vaizdai jau vertė šypsotis.. kai pasiekėme kalno viršų mano siela jau dainavoo… buvau euforijoje.12523145_1703607419883679_2859324496039377792_n

Iš Gruzijos pusės buvo pavėsis, o iš Azerbaidžiano pyškino saulė negailėdama net ir sausio gale…  Pasidžiaugę vaizdais puškavome toliau, priėjome freskas. freskos david garedji

Pasirodo ir šitoje vietoje gyveno vienuoliai. Visas kalnas yra lyg skruzdelynas su daug urvelių, tunelių, kuriuose jie apsistodavo. Iš Azerbaidžiano pusės rusai šaudydavo į vienuolių darytas freskas, todėl dalis kalno yra nuočiuožę ir atsiveria skruzdelyno vidus. Kas įdomiausia, kad freskos pačios neišnaikintos, o tik juose vaizduojamų šventųjų veidai neatstomai išgadinti. Iš Azerbaidžiano pusės taip pat vaizdai nepamirštami… azerbaijan

Dar ir dabar rašant ir žiūrint nuotraukas per kūną eina šiurpuliukai… Tikrai patariu visiems užkopti į šį kalną…
Toliau vykome pas mūsų mamų draugą, kuris kiek supratau labai laukė atvykstančių mūsų – t.y. vaikų. Tik atvykus supratau, kad tai visai kitoks žmogus, nei aš buvau susidarius įspūdį iš nuotraukų. Jis man atrodė gan piktas… Po 5 min pažinties šį dieduką aš visą laiką buvau apsikabinus… Jis kaip kūdykis, beproto mielas ir geraširdis… Tą patį vakarą buvo mūsų draugės gimtadienis. Todėl pakeliui jai nupirkom milžinišką kaip vestuvinį tortą, vos už 10 larių… Parengėm staigmeną, vietiniai pasirūpino daug vyno ir prasidėjo šventė.. Į namus pasveikinti atvažiavo net policija. (važiavo apie 1,5 val. tam, kad užėjąs pasisveikintų, pasveikintų jubiliatę ir išvažiavo, nes labai skubėjo.. Tokie jau tie gruzinai..) Priėjo dar daug svečių… Šokom gruziniškus šokius, gėrėm daug vynooo ( bet kas keisčiausia nuo jo tenais beveik neapgirsti, o tą patį vyną parsivežus į Lietuvą, jau nuo stiklinės galva sukasi) dainavom ir sveikinom draugę. O čia dalis mūsų kompanijos…IMG_20160122_214102_1

Vienas iš svečių buvo amerikietis, kuris Gruzijoje turi savo vyno ir čiačios rūsius. Gavosi taip, kad naktį jis mus pasikvietė į svečius… O pasirodo jis muzikos prodiuseris… Žodžiu grojom balalaika, bugnais ir kuom tik radom, gėrėm skanųjį vynąąą ir linksminomės toliau… Man didžiausią įspūdį paliko, kad jis keliauja po pasaulį ir įrašinėja kiekvienos šalies muziką, todėl jos turėjo labai daug…
Balius su daug juoko ir džiaugsmo ašarų buvo užskaitytas!
P.s. po tiek vyno Lietuvoje turbūt būčiau kojas pakračius jau, o Gruzijoje iš ryto net galvos neskaudėjo!
Iš ryto pabudus ir išėjus į terasą pusryčiauti supratau kaip aš dėkinga Dievui, Visatai ir viskam kas mane atvedė ten kur aš esu… Buvau pasakiškai laiminga, o ir pusryčiavau vietoje su vaizdu į Kaukazo kalnus …IMG_20160123_140435

Vėliau mielasis diedukas mums labai norėjo parodyti miestely, nes turėjom mažai laiko tai greitai prisikrovėm mašiną maisto ir vyno ir iškeliavom apsižvalgyt po Signachi… Tai taip pat labai turistinis miestukas, viskas gražu ir sutvarkyta, primena Holivudinę filmo aikštelę iš senovinio miesto. Pasirodo miestas yra apjuostas tvora, atrodo panašiai kaip Kinų siena. IMG_20160123_142435

Ant jos  galima užsilipti ir apeiti visą miestą… Na mes tam laiko neturėjome tai teko pasidžiaugti vynu ir keliauti toliau į Tibilisį.

Į Tibilisį atvykome jau sutemus… Gyvenome vėl pas vietinias moteriškes. Vėl šventėme gimtadienį, o vakare mum padarė mažyte ekskursiją po miestą.. Nors ir lijo, bet buvo nuostabu vaikščioti po kitokį miestą, nei mato visi turistai.  Užsikėlėme pas Mama Gruziją ir vėl vaizdai… (Atsiprašau už blogą kokybę..)IMG_20160123_222634

Pernakvoję vėl keliavome toliau į Kutaisį. Važiavome jau autobusu. 3 valandos ir mes jau vietoje, mus pasitiko mūsų mylimas taksistas. Važiavome į stalaktikų ir stalagmitų urvus. Pasitaikė mum labai fainas berniukas, kuris vedė visą ekskursiją, todėl vėl juokėmės iki ašarų… IMG_20160124_172344

O vakare turėjom balių…  Taksistas mane piršo savo sūnui.. Taksisto draugas savo.. Sakė sustabdys lėktuvą, kad tik likčiau.. Žodžiu gruzinai tikri romantikai… 😀  Kambary kuriame nakvojom ištiesų buvo beproto šaltaaa… Namuose nebuvo šilto vandens, nes jis būna tik nuo 7h. ryto iki 1h. dienos… Namo projekte pvz nėra sugalvota koridoriuje įstatyti langus, todėl vėjas pučia kiaurai… Pamačiau kaip vargingai jie ten gyvena, bet kokie svetingi ir geri žmonės yra.. Išmokau vertinti šilumą!received_1248200025206677

Kitą rytą spėjau nusifotografuoti tik po apsnigta palme… Niekas nesitikėjo sniego. Liūdėjau tiek aš tiek ir oras… Lėktuve užmigti negalėjau, o grįžus ir įsėdus į taksi jau Lietuvoje pasipylė ašaros… Per 3 valandas spėjau pasiilgti visos Gruzijos ir jos žmonių… Pamačiau tikrąjį jos veidą, pamačiau žmones ir kuo jie gyvena…  Supratau kaip linksma yra kartu keliauti su šeima, kokia nuostabi komanda esame. Mamos parodė mums tą Gruziją dėl kurios jos ten grįžta jau septintą kartą… Ir jau pradėjome planuoti sekančią kelionę vasarą su žirgais į kalnus. Niekada nebūčiau pagalvojus, kad ir aš taip pamilsiu Gruziją ir jos visas dramas. Nors gal neįprasta matyti serealą gyvai, tas emocijas, kai žmonės jei pyksta tai tai ir parodo, o jei džiaugiasi tai džiaugiasi iš visos širdies… Gruzija mane išmokė būti atvira širdimi… Grįžau kitokia, bet beproto dėkinga ir laiminga.
Linkiu visiems ten nuvažiuoti ne tik dėl laisvai besiliejančio vyno, bet patirti tikras gruziniškas  dramas ir tapti dar labiau atviriems pasauliui! Ačiū, kad skiriat savo laiką man ir greit bus nauja istorija iš kelionės į Bali. :* received_1248867051806641

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )