Kelionė į Gruziją

Sunku pradėti rašyti, nes visos mintys ir emocijos galvoje dar nesusigulėjo, nors praėjo jau dvi savaitės kaip aš Lietuvoje…  Pradėsiu nuo pat pradžių.. Į Gruziją lėktuvo bilietas iš Vilniaus kainavo nuo 20 iki 50 eurų. Priklauso nuo dienos ir gaudymo pigių skrydžių. Tik nusileidus Kutaisio oro uoste pasitiko prie pasų kontrolės butelis vyno, o vėliau burys taksistų. Iš tiesų jie puikūs verslininkai, išmokę net porą lietuviškų frazių pvz.: kur važiuoji? Nusipirkome autobuso bilietą į Tibilisį, tačiau autobusiukas jau buvo pilnai prigrūstas lietuvių, todėl mes galėjome su tais pačiais bilietais važiuoti su atskiru taksi. Taksistas per tris valandas kelionės tapo mūsų Brat.

12642782_156174501426477_3904579081814228757_n

Susitarėme, kad paskutinę naktį prieš skrydį mums padarys balių ir nakvosime pas jį Kutaisyje. Nedavažiavus Tibilisio peršokome į kito gruzino draugo mašiną ir lėkėme į Gudaurį.  ( Važiuojant pakelėj rasti normalų toletą buvo iššūkis nesvarbu tai benzino kolonėlėje, kavinėje ar dar kur. Jei rasite tikrai naudokitės proga! ) Tik vėlai vakare atvykome į Gudauri.  Taigi pirma diena buvo skirta kelionei iki kalnų rojaus Gudaurio.
Atvykome pačiu laiku, nes rusai po švenčių jau buvo savaitgalį išskridę, o vietiniai kalnuose būna dažniausiai savaitgaliais, taigi kalnuose sutikome daugiausiai mielus lietuvius! Gyvenome pačiame centre, už naktį žmogui apie 30 larių (bet mes gavom būstą per pažįstamus, šiaip kainos nuo 25 dol. prasideda) . Gerai išsimiegoję ir prikaupę jėgų kalnams išėjom į lauką… vaizdas buvo pasakiškas! Prie namų metro aukščio pusnys, o sniegas toks švelnus! Gruzinas mus vežė į slidžių nuomos punktą (kuris randasi nu duok Dieve 50m. nuo namų). Slidės, batai, akiniai žmogui kainuoja 30 larių dienai.  Pakelėjai – 5 lariai vienas pakilimas arba 30 larių visa diena. Jau nuomos punkte supratau kokie gruzinai paslaugūs žmones, aprengė kaip mažą vaiką nuo galvos iki kojų. Galiausiai pakilom į kalną… vaizdai pasakiški, nors buvome tikrai neaukštai.

12485863_10205506352846171_7438797061004420604_o

Kurie mokėjo slidinėti kilo į trasas, o aš ir dar pora žmonių plius du treneriai likome “varlinyke“. Susitarėme, kad vienas treneris dviem žmonėm. Tačiau vienam iš gruzinų atsitiko meilė, tai jis nepaleido manęs iš akių. Krasavica buvo pagrindinis mūsų pokalbio žodis, nes pirmą dieną aš dar nekalbėjau rusiškai, o jis nemokėjo angliškai. Pora kart pamokinęs mane nučiuožti nutarė, kad jau galiu eiti į rimtesnę trasą. Taigi pasiėmęs mane ir mano brolį užkėlė mus į kalną. Na man pirmiausia buvo košmaras keltuvai, nežinau ko, bet labai jau jų bijojau. Pirmą kart čiuožiau labai ilgai nuo tos trasos…po trijų nusileidimų buvau jau pavargusi tai nebečiuožiau, o treneris su broliu pakilo dar kartą. Per tą laiką kol buvau kalno apačioje atėjo mūsų draugas gruzinas, kuris lydėjo nuo pat kelionės pradžios mus. Jis lygiai taip pat mokėjo tik rusiškai. Nežinau kaip mes susikalbėjom, bet jis suprato kad aš noriu su sniego motociklu pavažinėti. Taigi po 5 minučių atvažiavo kalnų greitoji ir pavežiojo mane po kalnus. Labai aukštai kilti negalėjom, nes buvo labai didelis rūkas, bet tai vistiek man beproto patiko.

Georgia mountans

Galiausiai grįžo mano visa šeima ir draugai, trasos užsidarė ir mes puškavome namo. Važiuojant mašina pradėjome kalbėti apie tai kur galėtume pavalgyti, tai išgirdęs slidžių nuomos punkto savininkas pasikvietė mus pas save į namus vakarienės. Aišku mus šis pasiūlymas labai suviliojo… Greit susiruošėme ir važiavome į jo namus.  Mašiną reikia pasistatyti 50m. nuo namo, nes privažiuoti neįmanoma per sniegą. Mūsų draugas gruzinas, kuris mus vežiojo jau lankėsi čia ne pirmą kartą, pasirodo jie geriausi draugai,  todėl jis ėjo vienu taku, o mum pasirodė, kad tas takas neveda į namo įėjimą ir nužingsniavome kitu… aišku po poros žingsnių sniegas siekė juosmenį kur bedėtum koją, buvo begalo linksma patirti tai, jaučiausi kaip vaikystėje… Visi su daug juoko įsiveržėme į namus. Ten laukė dar abu treneriai ir kažkoks vyras.. Gavome valgyti iš šuns bliūdelių, nes pasirodo jie tik nuomuojasi šį namą žiemos sezonui ir jame beveik nieko nėra. (Buvom labai nustebę kokie svetingi žmonės, nes lietuviai greičiausiai pagalvotų apie lėkštes ir nieko vakarienei nepasikviestų.) Buvo taip skanu, kad lėkštės liko tuščios. Tada buvo labai daug vyno, pokalbių ir šokių… Paryčiais jau vežė mus namo, aš snaudžiau mašinoje ir staiga gruzinas iš galo atlenkė netikėtai mano sėdynę, prabudau iš sapnų ir nemokėdama rusiškai kažkaip sugebėjau pasakyt grynu rusišku akcentu “ nu pyzdiec psich“… (aišku nepiktybiškai). Tai ši frazė jiems labai patiko,  dar ir dabar ją prisimena.. Pagarsėjau ilgam.. 😀
Kitą dieną vėl nuo ryto slidinėjome. Pajutau tą greičio malonumą… bet aišku sunku buvo man dar susistabdyti, tai ne kartą pusny gulėjau… Kol šeima ir draugai valgė ( kalnuose maistas labai brangus, pritaikytas turistams, už vidutinį kebabą mokėjo po 18 larių)  mano treneris, nugirdęs kaip man patinka sniego motociklai, vėl man jį suveikė. Po 5 minučių su greitąja vėl kylau į kalnus tik šį kartą žymiai aukščiau… To vaizdo neįmanoma nusakyti žodžiais! Prieš užsidarant trasom treneris pasakė, kad nuo kalno leisimės namo ne su mašina, o su slidėm, kalno šlaitu. (Mane tai kaip slidinėjimo profeseonalę ganėtinai išgąsdino…) Buvo išties beproto baisu tai čiuožiau įsikabinus treneriui į nugarą, net atsimerkti negalėjau… Na bet likau gyva, nučiuožėm puikiai.

Georgia family mountans

Vakare ėjome pavalgyti tai maistas apie 8-12 larių kainuoja (ir čia sakė skaitosi brangu), bet maisto skonis visur buvo pasakiškas (aišku reikia prašyti, kad darytų kaip gruzinams, o ne europiečiams). Vakare vėl vykome į smagųjį namelį ir vėl buvo labai linksmaa!
4 kelionės dieną aš nebejaučiau kojų, taigi su drauge likom namuose, o visi išvyko į kalnus, dar aukštesnes trasas. Mes galvojom ramiai susitvarkysim, pasibūsim mergaitiškai ir t.t. tačiau sulaukėm skambučio nuo mano trenerio ir slidžių punkto savininko, kad jie nori pas mus į svečius. Tai taip ir prasidėjo mūsų dienaa.. Visi keturiese ėjom papietauti, bepietaujant treneris man atidavė savo mašinos raktus, sakė padovanos namą, du arklius ir sniego motociklą jei tik pasiliksiu… Na taip žinomaa… Neesmė , kad jis turi žmoną ir tris vaikus.. 😀  Važiavome į kalnus vėl pažiūrėti to motociklo… O jis buvo ne bet koks, o sportinis kalnų motociklas! Man uždėjo akinius ir sakė lėkti su tokiu berniuku… Jis šnekėjo gerai angliškai tai daug prisiplepėjom. Kadangi jis tik pradedantis mokintis važinėti tai įvažiavom į pusnį, kuo jis labiau stengėsi ištraukti motociklą iš pusnies tuo labiau jis užsikasinėjo, o mes telefono net kaip paskambinti neturėjom! Galiausiai išgirdau baisų klykimą, supratau, kad pažįstamas balsas aidi, nuraminau savo berniuką ir pagaliau   atvažiavo mūsų draugė su kitu vyruku ir ištraukė mus. Georgia snowmotorbike mountains

Aišku visai linksma buvo nes niekad nemačiau 2m. gylio pusnies… Nusileidom nuo kalno ir berniukas savo bosui pasakė kas buvo… Aišku gruzinas nebūtų gruzinas jei būtų palikęs tokią situaciją… ir tada lėkiau 4 kartą su motociklu su bosų bosu. Jis buvo labai storas, todėl niekaip negalėjau jo apsikabinti. O kai skrendi per pusnis, ne trasa, o kalno šlaitu, to tikrai reikia… Skridom per pusnis kur pakildavom gal į 2m. aukštį.. nu bovo begalo baisu, vienas baisiausių dalykų gyvenime, sukėlė manyje laaaaaaaabai daug adrenalino, bet esu labai už tai dėkinga!  Tada vėl romantiškai keturiese kėliamės į dar aukščiau.. Nu PASAKA… Kalnai yra tikra NARNIJA…  Einant link mašinos berniukas kalbantis angliškai pasakė, kad pagalvočiau apie jo pasiųlymą pasilikti su jais, o tai išgirdęs mano treneris, gal net negirdėjo tik žvilgsnį pamatė, tiesiog pasiuto sakė nieko man nedovanos ir kad aš su juo net nekalbėčiau ir kokia aš bloga esu. Na nekalbėti man jau buvo sunkoka… nes visgi per 4 dienas pramokau rusų kalbos… 😀   (Na bet nieko, grįžom namo susitaikė visi, ir vėlai vakare išvažiavom į Tibilisį..)  O mum išvažiavus prisnigo dar daugiauuu!  O apie tolimesnius gruziniškus nuotykius jau kitame poste :*snow Georgia

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )